niedziela, 5 czerwca 2016

Kilka wskazówek bo Rejwi dalej nie załapał D:

1. Shadow i Kyubi walczyli spadając. Nagle Shadow zniknął...
2. Kyubi strasznie się wścieka i zachowuje się dziecinnie... Kto umarł w młodym wieku?
3. Skoro matka Kyubi opuściła liski aby zamieszkać w lesie, kto ją wpuścił?
4. Kyubi ma dar, którego nie miałby żaden lis urodzony w świecie ludzi. Skąd ma ten dar?
5. Skoro matka Kyubi to Mila... Kto jest ojcem?
6. Pierwszy lis żyjący w lesie umarł 4 miesiące przed przybyciem Kyubi do lasu.

Jak tego nie ogarniesz to ja nie wiem, Rejwi.

3 komentarze:

  1. No że Mila jest zabójcą zwierząt, no nie? :v
    A dalej to nie będę zgadywał.
    "Jak tego nie ogarniesz to ja nie wiem, Rejwi"
    NO WEŹ MNIE NIE WKURWIAJ! Nie oczekuj, że po paru miesiącach przerwy i jeszcze z epizodami wypuszczanymi co 5 lat, będę pamiętał każdy szczegół Pamiętnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tłumaczę. Jeśli Kyubi ma dar, to jej ojcem jest pierwszy lis który przybył do lasu (ha ha stary dziad). Mila opuściła swoje dzieci, bo wolała nie przejmować się już polowaniami itp. Shadow opętał Kyubi i próbuję sprawić by nikt nie chciał się z nią zadawać, ale ciut mu nie wychodzi przez to że Kyubi się opiera. Shadow umarł jak był mały. Milę wpuściłą nieświadomie Kyubi, która sama jest winna że ich opuściła. Kyubi odziedziczyła dar po ojcu.
      Proszę Rejwi :)

      Usuń
    2. Dopiero teraz zauważyłem, że odpisałaś. Jestem szybki :v

      Usuń